Hoe kan ik betalende internetverbindingen blokkeren met samsung galaxy mini 2?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb geen abonnement, maar wel een herlaadkaart.
Om internet te kunnen heb ik wifi nodig,
maar als dat niet beschikbaar is, verbindt mijn gsm (samsung galaxy mini 2)
mij toch door met internet en moet ik ervoor betalen.
Soms weet ik niet dat ik op betalend internet ga en dat wil ik voorkomen.
Ik zou er graag voor willen zorgen dat ik dus enkel nog op wifi kan, dus internet zonder te betalen.
Is het mogelijk (en zo ja: hoe?) om betalend internet te blokkeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je het echt wilt laten blokkeren moet je bij je provider zijn.
Je kunt ook je 3G uit zetten. Bij sommige samsung toetsellen krijg je een pop-up menu als je de aan/uit toets even indrukt, en dan de dataverbingstand uit zetten.

Anders via instellingen, Draadloos en netwerken. Mobiele netwerken en dan Pakketgegevens gebruiken (of Mobiele gegevens) uit zetten, zie pag 119-121 van de handleiding.

Ook kun je onder Mobiele netwerken, namen toegangspunten je toegangspunt verwijderen. Maar als je dat doet en wilt toch een keer mobiel interenetten dan moet je het toegangpunt weer toevoegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi ik heb ook wifi en thuis ga ik online via m,n modem en dus gratis internet,ga ik weg dan zorg ik ervoor dat hij niet online kan.bij elk toestel kan je dit zelf aan en uit zetten ,een beetje smartphone is dit makkelijk.ik had een abo en een iphone 4 en daarmee kon dit ook,ga naar instellingen dan toegankelijkheid en dan moet het tedoen zijn .ik heb en wil nooit geen andere phone dan een BlackBerry,ik betaal elke maand 12,50€ en internet what,sapp pingen alles op bellen na.das heel goedkoop zo goedkoop dat ik veel meer betaalde toen ik een abo had en een iphone of een s4 dan is de keus snel gemaakt.je kan een internet bundel nemen das niet duur ook met prepaid dan weet je precies wat het kost dit kan heel goedkoop .lukt het niet laat ff weten en leg dan alles uit is simpel.succes.rico