Hoe komt het dat ik geen sms meer krijg maar wel verstuur?

Hallo, ik heb vodafone, en ik heb wegens privéredenen mijn telefoon voor een poos niet aangehad (1 á 2 maanden). Ik heb hem sinds vanochtend weer aan.
Een vriendin stuurde een sms naar mij, deze heb ik niet binnengekregen, mijn moeder stuurde een sms naar mij (op antwoord van een sms van mij die wel bij haar aankwam) en ook haar sms kwam niet bij me aan.
Zojuist heeft een kennis een sms gestuurd, kwam niet aan. toen heb ik de batterij en sim eruit gehaald en erin gedaan en toen kreeg ik de laatste sms binnen, die andere niet. toen heeft mijn moeder het nog eens geprobeerd, en raad eens, weer kreeg ik niks binnen.

Hoe kan dit? Wat er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kunnen een paar oorzaken zijn
Als eerste, doe eens een herstart ( reboot )
Als tweede, je postbak zit vol ( verwijder alle misbare tekstberichten en probeer opnieuw ).
Als derde, het kan zijn dat je toestel nog niet helemaal 100% juist is ingesteld, loop je instellingen na.
Als vierde kan er ergens in het blauwe iets fouts zijn ( bij voda of een server ) vaak worden dan de tekstberichten even gebufferd waarna je ze plots in bulk binnenkrijgt.
Dat laatste gebeurt ook wel eens als je langere tijd buiten bereik bent geweest.