Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost het voor mensen in Australië méér om iemand hier mobiel te bellen ipv vast en hoeveel kost het om mobiel te bellen met Australië?

Ik ben aan het uitzoeken of mijn vader zonder vaste telefoon kan omdat hij geen internet wil en je hebt nu eenmaal (als je zonder KPN wil) alleen maar combinaties van internet en vast bellen.

Hij is bang dat zijn zus uit Australië veel meer moet betalen als zij mijn vader mobiel gaat bellen ipv vast.

Ook is hij bang dat het onbetaalbaar is om Australië te bellen met een mobiel abonnement.

1 Wat is de prijs MEER voor mijn tante uit Australië om mijn vader te bellen als die alleen een mobiel heeft?
2 Met welk abonnement belt mijn vader goedkoop naar Australië? En hoeveel kost dat dan per minuut?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat mijn vader echt te oud is voor internet, twee jaar geleden hebben we het geprobeerd maar het ging niet. De afgelopen maanden had hij al moeite met twee afstandbedieningen (hij kon alleen naar ned 1, 2, 3 kijken omdat hij maar niet begreep hoe hij met die twee moest werken: 1 voor tv en een voor de digitale ontvanger).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

zie dat tele 2 diverse mogelijkheden heeft wat betreft telefonie abonnementen,lijkt mij een optie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding