iPhone sms app (van Apple zelf)

Ik loop sinds vandaag tegen het probleem dat m'n sms app steeds afsluit. Ik kan hem openen waarna hij de laatste sms opent maar als ik dan op het knopje berichten druk om naar de andere berichten te gaan sluit hij zich zelf af. Heb al restart gedaan maar probleem blijft. Iemand met een oplossing???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Nee ik weet het niet.

Ik zou hem aan iTunes hangen en op herstel drukken. Aangezien je een restart gemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedaan, maakt niks uit :(
Idd het antwoord hierboven
En als dat niet werkt kun je hem naar het apple hoifkantoor sturen(als er nig garantie op zit) als hij echt stuk is krijg je een nieuwe heeft mijn moeder ook gehad toen ze problemen had met bellen en ook al is het maar 1 app het is hetzelfde als de sms functie op een gewone mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan door de ronde knop en de aan-uit knop tegelijk in te drukken je iPhone soort van reset-en. Dat helpt vaak bij mij.. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen.1e optie wat hierboven in ^.2e optie: Delete en opnieuw downloaden via app store.3e: naar een icenter stappen!
;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deleten van de standaard sms app??? Uhm... Hoe??
Minstens 10 seconden de aan-uitknop en de ronde app-afsluitknop tegelijk ingedrukt houden. De telefoon corrigeert dan alle apps die 'hangen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde als bij de ander die dit zei, gedaan zonder suc6 :(