Waarom kan ik met mijn iphone geen foto's maken van mijn gezicht want als ik het beeld wissel dan loopt hij vast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens hier: http://iphonereset.nl/

Antwoorden (2)

Dit is waarschijnlijk een fout in de software. Het zou kunnen helpen om de iPhone opnieuw op te starten. Als dit niet werkt kan je je iPhone herstellen via iTunes. Dan is het wel verstandig om eerst een reservekopie te maken, anders raak je al je gegevens kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe kun je hem dan herstellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doe je iPhone aan de computer met de kabel, dan iTunes openen en dan staat daar als t goed is een knopje voor herstellen.
Tip: Opnieuw opstarten werkt vaak. Doe dat eerst voordat u mensen laat komen. Dat werkt bij alle elektronica. Als dat niet werkt dan zou ik hem weg laten wegbrengen.
Zorg voor alle zekerheid voor dat u alles in de icloud zet. voor alle zekerheid als hij bijv. gereset moet worden.

Vriendelijke groet Stan