hoe zet ik het meedraaien van mijn beeld uit op mijn Nokia Lumia 920?

Ik heb sinds kort een Nokia Lumia 920. Als het scherm gekanteld wordt, draait dit mee. Is het mogelijk dit uit te zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit kan pas na de update van Gdr3.
Dan pas krijg je de mogelijkheid om in de instellingen het draaien van je scherm uit te schakelen.
Deze update word één dezer dagen vrijgegeven door Microsoft.
Maar dan moet Nokia deze nog uitrollen,
en dat zal waarschijnlijk pas niet eerder zijn dan het eerste kwartaal van 2014
Wil je niet zo lang op die update wachten?
Je kan dan via een omweg Gdr3 eerder installeren.

http://www.wpcentral.com/download-preview-developers-and-get-gdr3-right-now