Mijn HTC desire valt de hele tijd uit, wat kan ik hieraan doen?

Zonder dat ik iets op mijn telefoon doe, valt hij soms wel 20 keer per dag uit en start hij zich (soms na enkele minuten pas) weer opnieuw op. Wat kan ik hier aan doen, ik vind het erg vervelend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (3)

Zijn 3 opties die bij mij opkomen:

1) Het contact is niet goed meer met de accu, kun je testen door wanneer er een andere accu in zit, hetzelfde doet.

2) De accu is gewoon defect, dus met een nieuwe accu, is het probleem opgelost.

3) Software technisch dat er iets niet lekker zit, en dan moet je telefoon gereboot worden bij de telecomwinkel of in het geval bij HTC, word het toestel altijd opgestuurd.

Als je telefoon nog geen 2 jaar oud is, valt het in elk geval onder de garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou even (mits je nog garantie) hebt bij de winkel waar je hem gekocht hebt langs gaan en hem ter reparatie aanbieden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf twee dezelfde htc's gehad die ook dit mankement hadden. Daar ben ik mee langs diverse telefoonwinkels geweest (de garantieperiode was net voorbij) Bij twee gsm/reparatieshops zeiden ze dat dit vaak voorkwam bij htc en dat reparatie hiervan erg duur was, zo rond de 140 euro omdat in de meeste gevallen het scherm volledig moest worden vervangen