Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik overstappen met nummerbehoud terwijl de opzegtermijn van mijn (oude) abonnement is aangebroken?

Mijn abonnement verloopt volgens de minimale opzegtermijn 2 juli (en volgens de 2 jaar van mijn abonnement de 24ste van juni al). Nu is mijn vraag: kan ik nog overstappen van provider met nummerbehoud van de 24ste tot 2 juli (en na 2 juli komt mijn nummer te vervallen) . Of moet dit voor komende maandag doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bijna alle gsm-operatoren zijn zodanig ingesteld dat je je nummer kan blijven houden, ook al ga je van bv. proximus naar base, je blijft nog steeds hetzelfde nummer gebruiken. Als je bij dezelfde gsm-operator blijft kan je na afloop van je contract je contract laten verlengen of een nieuw beginnen (ik raad het 2e aan, aangezien je dan heel wat voordelen kunt meeslepen die je voordien niet had tegen dezelfde prijs). Dit alles zonder je nummer te verliezen. Als je niet overstapt of je contract niet laat verlengen, zul je je moeten redden met gsm-kaarten (ook wel simkaarten genoemd) die je in de meeste krantenwinkels kunt kopen. Elke keer dat je simkaart leeg is kan je hem herladen. Deze optie is wel een afrader aangezien je geen voordelen hebt zoals gratis sms'jes, belminuten en internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding