'Hoe weet ik welk mobiele nummer heb ik?

Hoe kom ik erachter welk Lebara nummer ik heb? Het is wel een Duits nummer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Stuur een smsje naar een vriend, vriendin, of familielid en vraag hem of haar jou terug te smssen (of te vertellen indien de persoon bij jou in huis is) welk 06-nummer bij jouw bericht als afzender staat.
Amadea
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat kost geld. Je kunt ook bellen naar een ander nummer, en dan opleggen voordat de ander opneemt (wel even afspreken met die ander). Meestal ziet die ander dan jouw nummer.
Amadea
10 jaar geleden
Er staat toch niet in de vraag dat het gratis moet zijn?
Cryofiel
10 jaar geleden
Klopt, maar waarom geld uitgeven als het ook gratis kan? (Tenzij vraagsteller een abonnement heeft met een voldoende hoog aantal SMS-jes, dan kost zo'n SMS natuurlijk niets extra.)
Amadea
10 jaar geleden
Ik kan met Vodafoon elke dag twee gratis smsjes online versturen.
bel met je toestel naar iemand met nummerweergave aan, je hoef dan niet eens op te nemen om de nummer te zien.

Toegevoegd na 36 seconden:
je ziet dan je nummer op het toestel dat je belt