Als je telefonie via de kabelmaatschappij hebt en je vindt het beltarief voor de vaste telefoon te hoog, kun je dan via een ander provider bellen?

Ik wil dus dat de gesprekskosten goedkoper worden en heb dus alleen een ander bedrijf nodig voor de gesprekken. Zoals bijvoorbeeld het geval kan zijn als je een telefoonabonnement hebt via KPN en belt met Tele2.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een mogelijkheid is het pakket bij de kabelmaatschappij opzeggen. Eventueel kun je TV via Kabel behouden. Bij een andere provider kun je dan internet en bellen afsluiten of ook daar kiezen voor een alles in een pakket. Vergelijk eens wat pakketten en kijk of je elders goedkoper kunt.

Een andere optie als je veel belt is kiezen voor Onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland. Bij bijvoorbeeld Ziggo kost VolopBellen Altijd € 9,95 p/m.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel.