Hoe kan je je geinstalleerde apps volledig verwijdereren op iPhone 3GS?

Ik weet hoe je het moet verwijderen maar ik heb die apps verwijderd maar je ziet dan "installeren" staan ipv gratis als je dingen aan het zoeken bent op stores. En ik vraag me af of je die wel kan verwijderen. Als het kan zou dat gaaf zijn.

Want mijn broer moest per se op mijn iPhone wat dingen dowloaden dat ik niet eens wil en hij is nogal oversext... Dus ja..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat gaat niet, als je dat wilt zul je een nieuwe apple ID aan moeten maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook verwijderen via iTunes, dan zijn ze wel helemaal weg