Wat is een makkelijk 06 nummer waard?

Ik heb een makkelijk 06 nummer en denk erover om het te verkopen. Iemand enig idee hoeveel zulke nummers opbrengen? Het nummer eindigt op 4 nullen en het begin is ook erg makkelijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me sterk. Vind daar ook niets over in Google. En heb net een paar websites gevonden die volgens mij al even meegaan aan het webdesign te zien :). marktplaats staat er ook vol mee. Toevallig niemand hier die onlangs nog via zon site een nummer heeft gekocht? Die prijzen van sommige sites kunnen niet kloppen volgens mij.

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Je kunt je 06-nummer niet verkopen want dat zou alleen kunnen als je eigenaar ervan bent. Het is echter geen eigendom van jouw maar van de provider. Jij hebt het als het ware tegen betaling in bruikleen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt wel je abonnement overdragen aan iemand anders. Maar dat loopt via de provider.
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet de provider maar (in Nederland) de OPTA beheerd de telefoon nummers. De provider MOET dan ook het nummer overdragen als de gebruiker een ander provider kiest.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/
Let wel:
U kunt als nummerhouder het aanvraagformulier Wijziging Nummers gebruiken om bij ACM contractovername aan te vragen. Als sprake is van de bedoeling om nummers te verhandelen dan kan ACM haar medewerking weigeren. Ook is het voor nummergebruikers niet mogelijk om nummers door te geven aan derden.
volgens mij kun je je nummer niet verkopen.