Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn iPhone van 6.0.1 updaten naar 6.1.3, maar moet ik hiervoor back-up aanmaken?

Ik wil mijn iPhone updaten maar via iTunes of iCloud wilt hij maar geen back-up maken omdat er geen ruimte meer is op mijn computer. Toen ik op mijn iPad had geupdate, bleven de apps allemaal nog staan en hoefde ik geen back-up te maken, en nu mijn vraag dus; Als ik mijn iPhone nu zou updaten zonder een back-up te maken van 6.0.1 naar 6.1.3, blijven de apps en muziek etc. dan nogsteeds op mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Normaal zou alles gewoon behouden worden, maar voor de zekerheid kan je een back-up maken. Als er iets fout gaat kan je je back-up terugzetten ;)
(Lees meer...)
10 jaar geleden
iTunes zal automatisch van tevoren een back-up voor je maken (en tegelijkertijd wordt je iPhone gesynchroniseerd). Daarna zal de update pas beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor je hoeft niet perse een backup te maken. Ik heb een iPod Touch en heb gewoon hem laten updaten en alles bleef zoals het was dus een backup was niet nodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding