Ik wil mijn iPhone van 6.0.1 updaten naar 6.1.3, maar moet ik hiervoor back-up aanmaken?

Ik wil mijn iPhone updaten maar via iTunes of iCloud wilt hij maar geen back-up maken omdat er geen ruimte meer is op mijn computer. Toen ik op mijn iPad had geupdate, bleven de apps allemaal nog staan en hoefde ik geen back-up te maken, en nu mijn vraag dus; Als ik mijn iPhone nu zou updaten zonder een back-up te maken van 6.0.1 naar 6.1.3, blijven de apps en muziek etc. dan nogsteeds op mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Normaal zou alles gewoon behouden worden, maar voor de zekerheid kan je een back-up maken. Als er iets fout gaat kan je je back-up terugzetten ;)
10 jaar geleden
iTunes zal automatisch van tevoren een back-up voor je maken (en tegelijkertijd wordt je iPhone gesynchroniseerd). Daarna zal de update pas beginnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor je hoeft niet perse een backup te maken. Ik heb een iPod Touch en heb gewoon hem laten updaten en alles bleef zoals het was dus een backup was niet nodig!