Mijn blackberry is wel verbonden met wifi, maar ik kan niks versturen want dan staat er dat ik geen verbinding heb. Hoe kan dit opgelost worden?

Ik heb een abbonement lopen bij vodafone.
Het wifi icoontje geeft op mijn bb wel aan dat het is verbonden,
maar wanneer ik whatsapp of twitter open, staat er geen verbinding.
Waar kan dit aan liggen?
heb mijn bb al regelmatig gereset, batterij in en eruit heeft ook geen zin.
iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt je browser wel?

Antwoorden (1)

Misschien dat het helpt als je je telefoon een keer uit en aan zet. Heb namelijk ook wel eens dat probleem. Het kan dan zijn dat jouw telefoon een ander signaal op pikt van wifi en zodra je weer thuis ben is het zogenaamd nog met dat andere netwerk verbonden. Dus gewoon even uitzetten.