Iemand idee hoelang de storing van Vodafone gaat duren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vreemd is, is dat alles bij mij gewoon normaal werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu staat op internet dat het nog een aantal dagen kan duren voor alles weer perfect werkt. alles moet namelijk met de hand weer worden aangesloten dus dit duurt een tijdje!:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@raffy: lang niet iedereen heeft last van de storing ;) een vriendin van twee straten verderop heeft ook Vodafone en nergens last van, terwijl ik niet meer kan sms'en en geen sms'jes ontvang of ze uren later binnenkrijg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik las het net Boerderij2011! Denk dat wij in hetzelfde schuitje zitten, ik krijg ook niets binnen of anderhalve dag later! Heel vervelend, maarja..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@boerderij2011 en @Floska :
het is nu zondag en ik heb nog geen bereik .....! Gisteren om 11.30uur mijn mobiel aangezet en toen kwam een sms van woensdag 11.15uur binnen : that's it...!
Vandaag dus de 5e dag dat ik niet kan bellen !!!

Het beste antwoord

Tot het herstelt is.

Beetje flauw antwoord misschien, maar Vodafone zelf kan er ook weinig over zeggen.
Ze hoopten rond 18.00 uur vanavond de boel weer allemaal in de lucht te hebben, maar dat liep iets anders.

Toegevoegd na 6 minuten:
"Volgens Vodafone is de netwerkstoring waarmee het bedrijf sinds vanochtend te kampen heeft nadat een brand uitbrak, aan het eind van de avond voorbij.

In een persbericht meldt Vodafone dat de noodvoorziening is aangesloten en dat de 2G-verbinding het naar verwachting tegen het einde van de avond weer doet"

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/04/04/vodafone-storing-vanavond-voorbij/

Toegevoegd na 7 minuten:
Of nog erger:
"Ondanks deze inspanningen verwacht Vodafone dat een deel van de klanten morgen hinder zal blijven ondervinden van de storing als gevolg van de brand."

http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/statement-storing-vodafone-door-grote-brand-bedrijfspand-rotterdam-0?from_search
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vodafone zelf in elk geval nog niet echt, dus ik denk de meeste Goeie Vragers ook niet ;-) Vodafone doet zijn best de storing vannacht op te lossen, maar ze vrezen dat een deel morgen nog steeds last ondervindt. Je kunt het nieuws er over volgen op: http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/actueel-nieuws
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
top +
Ze stellen de tijdsduur elke keer bij. Eerst eind van de middag, vervolgens begin van de avond, vervolgens in de loop van de avond, dan eind van de avond en nu staat de teller op voor middernacht deels opgelost en en in de loop van donder ochtend ook weer 3G.

Ik moet het eerst nog zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De storing duurt nog de hele dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Storing is vanavond voorbij, zegt Vodafone.

Bron:
http://nos.nl/artikel/358943-vodafone-storing-vanavond-voorbij.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het journaal van 24.00 uur hebben ze net gezegd dat in de loop van de nacht alle mobiele telefoons het weer zullen doen. Maar dat is natuurlijk wel koffiedik kijken. Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven. ;)
12 jaar geleden
Vodafone verwacht het gehele Paasweekend nodig te zullen hebben om alle diensten (zowel bellen, sms, dataverkeer en voicemail) weer op orde te krijgen. We blijven met man en macht werken aan het oplossen van alle problemen en betreuren dat het herstel van de storing langer duurt dan aanvankelijk verwacht werd.

We houden u op de hoogte via onze website, Facebook, Twitter en Youtube. Bekijk de videoboodschap van Vodafone CEO Rob Shuter voor de laatste ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice

Bron: vodafone nieuwsbrief van gisteren