Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik als ik een nieuwe mobiel koop, ik dan gewoon een los toestel kopen en mijn huidige SIM daarin doen?

ik wil een nieuwe mobiel kopen, (een samsung diva folder s5150) maar ik wil geen abonnement, ik wil gewoon prepaid. kan ik dan het toestel los kopen en mijn huidige SIM+geheugenkaart daar in doen? en is die nieuwe mobiel dan ook meteen prepaid? en welke provider heb je dan als hij meteen prepaid is? je oude provider?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als ie simlock vrij is wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je je oude SIM erin kan doen, hangt af van het feit of hij simlock-vrij is. Ook weet ik niet of je hem prepaid kan kopen, kwestie van googelen. Je nieuwe mobiel is dan wel meteen prepaid met het tegoed dat je op je SIM had staan. Je houdt je eigen provider dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de telefoon koopt bij een telefoon winkel kunnen zij vaak wel regelen dat deze simlock vrij is of maken voor je. Anders is het ook mogelijk om m simlock vrij te maken voor 10-25 euro. Laat dit wel bij een winkel doen en niet op beverwijk of een andere markt. Weet alleen niet zeker of je nog garantie hebt als je hem zelf simlock vrij laat maken. Laat je hier dan wel eerst GOED over informeren en als het kan alles zwart op wit laten zetten zetten en zelf een kopie meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je provider en nummer enz is gekoppeld aan je simkaart en niet aan een mobieltje. Dus in welke mobiel je jouw simkaartje ook stopt, je zal altijd dezelfde provider houden met dat kaartje. Als je een losse mobiele telefoon in de winkel koopt is deze al simlockvrij. Anders zouden ze dat model maar beperkt kunnen verkopen. Kortom, het blijft dan prepaid en je houdt dezelfde provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit ook met dit probleem
moet ik dan een start prepaid kopen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding