Sinds kort is op op mijn HTC Touch Pro2 scherm een olieachtig rechthoekige vlek verschenen. Enig idee wat dit is?

opmerkeijk is dat deze ook op mijn oudere HTC diamond verscheen na verloop van tijd. Als je er schuin opkijkt zie je allerlei kleurtjes verschijnen. Enig idee wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

het is in elk geval een zwakke plek waar blijkbaar je crystal lcd substantie door heen lekt.?
ik vrees een kwestie van te hard drukken of geen beschermhoesje en zo in je zak gestoken ?
helaas valt er denk ik niet veel meer aan te doen dan het schermpje te vervangen.

Toegevoegd na 10 minuten:
wat ook kan is vocht onder het schermpje maar dat kan je alleen zelf beoordelen denk ik
capthavoc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een lek in je scherm.