welke prepaid telecom aanbieder zou ik kunnen kiesen zie uitleg

Ik zoek een prepaid aanbieder die op de netwerken van kpn. Of vodafone. Netwerken. Werken. Vodafone. Kpn. Hi. Simyo. Telford. Jumbo mobil ah mobil Simpel. Ben. Is voor. mij heelemaal niks waar kan ik nog meer uitkiesen ??

Toegevoegd na 4 minuten:
Ps alls ik op wil waarderen dat ik bij de supermarkt daar zo bon voor kan kopen en waar ik een maand bundel kann nemen voor internet

Toegevoegd na 8 minuten:
Dus aanbieders die op netwerken zitten van kpn of vodafone. Zoek ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel MB wil je per maand en hoeveel wil je per maand besteden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo 200 of. 350 mbs is voor mij zat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lyca of lebara mobile

Antwoorden (1)

Je gaf aan in de reacties dat je aan 200/300 mb wel genoeg had.

- Vectone Mobile (Netwerk van KPN)
300MB per maand = 5 euro per maand (Gratis beltegoed geld niet voor de bundels)

Beltegoed in de supermarkten te koop (Jumbo, Coop, Emte)

- Ortel Mobile (Netwerk van KPN)
50MB per week = 0,75 euro per week (Gratis beltegoed kun je ook voor een internet bundel gebruiken)

Beltegoed kun je ook kopen in de supermarkten (AH, C1000, Jumbo)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet jij der nog een paar van vodafone ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vodafone -> Blyk, Hollands nieuwe, Sizz