Waarom hoor ik niks als ik muziek wil luisteren met mijn oortjes?

Ik kan sinds kort geen geluid meer horen als ik op mijn samsung galaxy s2 muziek wil luisteren. Ik hoor wel iets maar dat is dan alleen de bass of ik hoor het heel erg zacht.Ik heb m al een paar keer hersteld maar dat helpt nog steeds niet. Ik heb ook verschillende oortjes/headphones gebruikt. Ik heb geen hoesje dus daar licht het ook niet aan. Heeft er iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Het ligt dus niet aan de oortjes, maar aan de telefoon zelf. Ik zou een bezoek brengen aan de winkel waar je deze gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het ligt aan de mobiel
een vriendin van mij met de zelfde mobiel heeft er ook last van
ik heb samsung galaxy ace en heb er ook last van
mijn tip: als je andere mobiel neemt neem apple die blijven langer heel