Op mijn iPhone staat veel muziek en apps, en heb toch meer ruimte over hierop, terwijl beide 32gb zijn, ik weet niet hoe dit kan of kan veranderen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb een iPhone en mini ipad , beide zijn 32 gb.
Maar op mijn iphone staat veel muziek, meer apps Ed, maar toch heeft hij meer ruimte over dan mijn ipad.
Hoe kan dit en kan ik dit aanpassen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er zijn een aantal dingen mogelijk.

Er kan een verschil in versie van de software van de apparaten zitten. de ene versie neemt meer ruime in beslag dan de ander (al is dit verschil niet zo groot). Ook zit er een verschil in grote tussen de besturingssystemen van Ipad en Iphone.

Ook kan het zo zijn. Dat er op je Ipad meer "overige bestanden" staan, zoals afspraken in je agenda en contacten e.d.

Verder kun je er niet zo veel aan aanpassen, aangezien je de bestanden alleen kunt benaderen via Itunes en dus niet echt kunt gaan graven in alle bestanden, om een probleem te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, het zou id kunnen dat de gewone bestanden verschillend meer gb innemen..?!
Het is op zich niet zo erg, maar ik vond het alleen wat raar.
mvg,