Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het waar dat telefoons in China geen wifi mogen hebben?

Ik las ergens dat dit een restrictie is in China.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
914

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Heel veel telefoons daar hebben gewoon wifi. Ze maken ze zelfs.

Toegevoegd na 1 uur:
Hieronder een overzichtje van de vele mobiele telefoons die in China gemaakt en verkrijgbaar zijn én WIFI ondersteunen.

Dat de iphone in China geen WIFI zou bevatten is niet waar. Het zit er wel degelijk op, maar is standaard uitgeschakeld zodat de provider China Telecom meer geld kan verdienen aan het dataverkeer...

Toegevoegd na 1 uur:
Overigens is de iPhone al als zodanig (met WIFI) in Hongkong verkrijgbaar. Zodra de Iphone in heel China uitkomt zal waarschijnlijk die Wifi-functie niet standaard aan staan, maar is wel gewoon handmatig aan te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat klopt. De Chinese regering vindt dat helemaal niet leuk. Zo heeft Apple al ingestemd met het leveren van Iphones aan de Chinese markt, waar de Wifi-functie uitgesloopt is. Ongelofelijk, maar waar....
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mja, de eerste website is Chinees, maar niet bestemd voor Chinezen.
En wat betreft de Chinese overheid: Ik weet nu niet meer wie ik moet geloven, de berichten spreken elkaar tegen.
Businessweek (toch niet de eerste de beste) bevestigt
de wifi-loze Iphone in China... http://www.businessweek.com/technology/ByteOfTheApple/blog/archives/2009/07/apple_will_stri.html
Volgens mij is het onzin! Via China gsm's met wifi kopen is namelijk geen probleem! Kan je ook echt niet voorstellen waarom de regering hier bezwaren tegen zou hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding