Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zoom ik uit op mijn iPhone als ik een filmpje wil maken?

Als ik een foto wil maken is mijn beeld op normale "grote" maar als ik rechts onderin het icoontje filmpje maken aandruk zoomt het beeld opeens verder in en ik kan niet meer uitzoomen, ook niet met dat balkje onderin waarmee je kan uitzomen, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik heb ook en iPhone en had ook van alles geprobeerd en mij lukt het ook niet. Keek net eventjes op internet en daar zie je ook staan dat het niet mogelijk om zelf bij het filmen te kunnen kiezen om in- of uit te zoomen.
Ik hoop dat je hier het antwoord op je vraag mee heb:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij met de volume knoppen en ander gewoon zoals op internet

Ik weet het overigens niet zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft denk ik met de resolutie te maken, dit heb ik zelf ook met mijn SGS2.
Deze filmt in 1080p, als ik het verander naar 720p dan is het beeld automatisch verder uitgezoomt. Dus een eventuele oplossing zou kunnen zijn je resolutie iets lager te doen voor het filmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer de normale "Pinching Finger Movement", mocht dat niet werken probeer dan wat met de volume knoppen te spelen.

En als zelfs dat niet werkt, dan kan het zo zijn dat het niet mogelijk is om met je iPhone in te zoomen tijdens het filmen. Dat probleem heb ik ook met mijntes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding