hoe kan het dat ik met mijn telefoon niet meer kan bellen/gebelt worden?

Ik kan met mijn telefoon soms geen smsjes versturen of ontvangen. Het zelfde geld voor bellen en gebelt worden. Als ik mijn telefoon uitzet en weer aan werkt het wel weer voor een tijdje dus ik denk dat het niet aan de simkaart ligt maar aan het anderhalf jaar oude samsung galaxy s II.
Mijn telefoon geeft wel gewoon aan dat ik verbinding heb en via wifi (ik gebruik alleen wifi) kan ik ook gewoon op internet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Het is een soort vastloop. Met uit/aanzetten reset je hem gewoon. Alle programmas dat je gebruikt maakt blijft bij galaxy 2 op achtergrond werken. Daardoor gebruiken ze veel geheugen en loopt toestel stiekem vast. Je kan task manager aap downloaden en kun je daar kijken welke programmas nemen veel beslag. Programmas dat je niet gebruikt maakt kun je daar gewoon beindigen. Zo kan jouw toestel langer volhouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een aantal apps verwijderd en hij is gisteren en vandaag gewoon berijkbaar geweest. Nu nog even afwachten of dat zo blijft ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan weer gewoon bellen en gebelt worden. Dankjewel.

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk is er iets fout in je ontvanger dat door de winkel gemaakt moet worden.

en omdat je jou telefoon nog maar 1,5 jaar hebt heb je nog gewoon garantie
Nederlandse wettelijke regels zijn dat je minstens 2 jaar garantie hebt op
een mobiel zolang je het bonnetje hebt ( ook al zegt de winkel dat het maar 1 jaar is!)