mijn nokia e71 doet het niet meer!

ik speelde een spelletje en hij liep vast en kon het niet meer weghalen en ook niet uitdoen. Dus had ik de batterij eruit gehaald en weer erin gedaan.Probeerde hem aan te doen maar hij ging maar niet aan.Ik had gisteravond nog batterij opgeladen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Misschien zat er een virus in het spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je tel. KOn het spel niet aan
Is het misschien zo dat je dat spel hebt gedownload? ik denk dat hij dan daardoor vastgelopen is. Als je het probleem niet kan vinden, ga dan naar een reparateur die daar gespecialiseerd in is. Als hij het ook niet kan ontrafelen, is het tijd voor een nieuwe mobiel, sorry...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dan, is het waarschijnlijk daardoor :s, soorry
Misschien even langs bij de Nokia winkel, eventueel nog garantie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een Nokia ook prima terugzetten naar fabriekinstellingen, kun je helemaal schoon beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier staat dat beschreven: http://goo.gl/XYhfv