ZIt er in Nederland ook een standaard screenprotector op de Sony Xperia Z?

Ik heb op YouTube diverse filmpjes gezien van Amerikaanse reviews over dit toestel.
Ook zit er bij hun ook een extra Screen protector bij geleverd in de doos.
Bij mij is dit echter niet het geval.. nu vraag ik me af of de zo genoemde ''shatterproof sheet'' er wel op zit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook de Sony Xperia Z. Ik heb helaas al een beschadiging op het scherm..

De shatterproog sheet zit niet standaard in de doos en zit ook niet op je telefoon.
Voorheen kreeg je die inderdaad nog bij je toestel...

Toegevoegd na 3 minuten:
Even een toevoeging. Na het bestuderen van mijn scherm (voor- en achterkant) lijkt er toch een protector op te zitten die er in de fabriek al op aangebracht is. Durf het er alleen niet af te halen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de Hi winkel die ik ff heb gevraagd, zit er wel een shatterproof sheet op! Dat scheelt weer voor je krasjes!