Samsung galaxy gio kan niet meer bellen, wat moet ik doen?

Mijn samsung galaxy gio kan niet meer bellen of gebeld worden,
Als ik iemand bel loopt de telefoon vast en moet ik de batterij er uit halen om hem opnieuw op te starten.

Sms'en en whatsappen kan ik nog wel...

Kan ik iets doen om weer te kunnen bellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb dat ook wel eens met mijn samsung galaxy s2, start hem dan opnieuw op ( aan en uit zetten ), als hij dan nog vervelend is kan je je simkaart even opnieuw erin doen en aanzetten en als hij het dan nog niet doet misschien moet je hem dan even aan de computer aanlsuiten.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inmiddels een nieuw toestel gekocht,
(Samsung galaxy s 3mini)
Maar ik ga hem nog wel even aan de computer aansluiten.
Bedankt!