Wat is de accu duur van de Samsung s5 mini?

Gebruik is vooral Whatsapp, Facebook (messenger), mailen en browsen.
Niet nonstop, gewoon normaal gebruik.
Ik vraag me af of je een dag kan doen met de accu zonder tussendoor te laden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, wat is 'normaal gebruik'? Vind persoonlijk dat het steeds lastiger is om een dag vol te houden met een mobiel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Normaal gebruik: beetje bellen, beetje whatsappen, beetje social media. Dat ik hem iedere dag moet opladen is geen probleem. Maar niet dat hij bv om 17 uur al helemaal leeg is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik durf het niet te zeggen, geen ervaring mee. Met S3 lukt het in ieder geval niet (meer), wellicht is de batterij van de S5 Mini beter ontwikkeld, maar zou het niet weten.

Antwoorden (1)

Batterij gaat net als de S3 Mini ongeveer 6 tot 7 uur mee op een volle accu met normaal gebruik. Facebook is een grote verbruiker en kan om die reden deze tijd dus verkorten. Er een dag mee doen moet geen probleem zijn.