Mijn usb-opslag van 11gb op mijn samsung galaxy s2 is opeens vol? Wat kan ik hieraan doen?

İk heb niet geteld maar ik heb ongeveer meer dan 1000 fotos en 500 liedjes. Dus ik denk niet dat 11 gb hierdoor vol zit. Het was trouwens ook niet vol, het lag ongeveer op de helft. Sinds ik terug ben van een week vakantie naar Zweden is dit gebeurd. İemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je moet de USB even aan je PC hangen. Het kan heel goed zijn dat bij het overschrijven van een bestandje ongewild de opdracht is gegeven om alle bestanden te kopiëren, of bij het initieren van een programma. Dan kan het een tijdelijk zeer groot bestand hebben aangemaakt. Sorteer de inhoud op je PC naar grootte, als je een hele grote file ziet, die deleten.