Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je de iphone 4s los hebt gekocht kan er dan nog een simkaart in doen?

want je kan de achterkant er niet van af halen toch? ik wil namelijk een iphone 4s gaan kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, er kan nog een aparte simkaart in. Aan de rechterkant van de iPhone zit een gaatje waar je een speciaal sleuteltje insteekt, daarna komt er een schuitje tevoorschijn, daarin kan je je simkaart doen. Let op: er moet wel een micro simkaart in. Deze kan je laten knippen bij een telefoonzaakje of deze moet je apart bestellen. Zie het filmpje voor een voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben het helemaal met jorrissie eens als je de simkaart in een micro sim wil hebben ik zou het zelf niet knippen ik heb het laten doen bij the Phone house heb daar geen abonnement lopen en de simkaart knipte ze gratis voor mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij verschillende webwinkels maar ook in telecomwinkels een simkaart kopen voor de iPhone 4s. Deze wordt daar op maat geknipt of zelfs op de goeie maat afgeleverd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding