Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een contactpersoon uit mijn mobiel word weergeven als prive nummer, hoe kan dit?

Ik heb een contactpersoon in mijn lijst staan die eerst altijd weergeven werd als de naam.

Echter is het nu 1 a 2 weken zo dat deze contactpersoon word weergeven als een privé nummer. Zwaar irritant, omdat ik nooit weet wie ik nou aan de telefoon krijg..

Of diegene, of een callcenter. Vind het dus wel fijn om te weten wie me nou belt..

Jullie een oplossing?

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S2, en diegene heeft een Samsung Galaxy Gio..

HELP!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat jouw contactpersoon zijn instellingen heeft veranderd waardoor zijn toestel zijn nummer niet langer meezend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iemand belt privé als hij of zij zelf ervoor heeft gekozen het telefoonnummer onbekend te laten. Dus jouw contactpersoon moet op zijn telefoon instellen dat het telefoonnummer meegezonden wordt, voor jij het weer kunt zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal het zometeen wel aan mijn contactpersoon vragen. Enig idee wat het anders kan zijn, mocht het niet daaraan liggen?
Instellingen > Oproepen > Extra instelling > Beller-id > Standaardinstelling netwerk of Nummer tonen.

Deze staat nu waarschijnlijk op Nummer verbergen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit moet de contactpersoon doen, als de vraagsteller dit doet verandert dat niets aan het feit dat hij het nummer van de contactpersoon niet kan zien

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding