BlackBerry Curve heeft verbinding met internet maar toch ook niet

Ik zit op een vakantiepark in België. Dat park biedt gratis WiFi aan. Dat werkt perfect overdag, maar 's avonds zegt ie wel dat ie verbinding heeft met de gratis WiFi (de signaalsterkte is zelfs maximaal), maar als ik probeer te internetten, WhatsAppen of wat dan ook doet hij het niet. Nog steeds denkt hij dat hij wél verbonden is.

Wat is het probleem? Waarom doet de WiFi het overdag wel maar 's avonds niet? Op m'n iPod doet 't het allemaal wel goed, overdag en 's avonds. Rebooten, batterij eruit, ik heb alles geprobeerd maar niks helpt.

Iemand die me kan helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Wellicht dat het 's-avonds wat drukker is met internetten. Nu weet ik niet welk type van de curve en welke software versie je hebt. Veel curves (8900, 8520 en 9360) hebben een wat zwakke wifi antenne. Deze werkt wel maar wanneer het drukker op een wifi netwerk word krijgen ze eerder problemen met communiceren over wifi of met connecten met wifi.
Ik vrees dat er niets aan te doen is en dat je het probleem hebt wanneer veel mensen tegelijkertijd gebruik maken van het wifi toegangspunt.