ik krijg een mobiel welke moet ik kiezen de samsung galaxy s plus of de blackberry curve 9300?

En zo welke. waar vind ik een goedkoop abonnement

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (8)

Ik zou kiezen voor de Galaxy S +, mijn vriend heeft die ook en is erg fijn! zelf heb ik een bb curve ook wel een fijn toestel maar ik denk persoonlijk dat je met de Galaxy S+ meer app mogelijkheden hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit een lastige vraag omdat ik niet weet wat je telefoon allemaal voor functies moet hebben en hoeveel je belt of hoeveel sms jes je verstuurd. Er is een site waarop je zelf kunt uitzoeken wat voor jou het geschiktste abonnement is.
Ik heb het bij de bron vermeld. succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de black berry die is populerder het zou stom zijn als je kans niet zou nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om welke beter is. niet populairder
ik heb hier die vergelijkingen gevonden :)

http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product[]=B76D5EB4A3464694989BFAE34BBB6A55&product[]=66A6BA38EB6445F0A648D30B2FB459A4&ps=10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is natuurlijk je eigen keuze. ;)
Als je veel mensen kent met een BlackBerry, kun je het beste een BB nemen, want dan kun je vaak met hun pingen. Een Samsung Galaxy S Plus is eigenlijk een betere telefoon, als je kijkt naar de mogelijkheden.

Veel sterkte met het kiezen van je nieuwe telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je misschien ook mee zou moeten laten spelen in je keuze is de SAR-waarde van de beide toestellen. Voor je gezondheid zou je dan echt voor de Samsung moeten gaan. De straling van de Blackberry is het dubbele van die van de galaxy S!

Er zijn vele honderden onderzoeken die aantonen dat de gsm-straling schadelijk is, stel dat ze het bij het rechte eind blijken te hebben. Dan ben je over 15 jaar heel blij dat je hier op gelet hebt (een hersentumor bijvoorbeeld, kan er 15 jaar overdoen om zich te ontwikkelen).

Ik wil je niet bang maken, daarom zeg ik er bij dat de kans op dit soort tumoren klein is! Maar de kans er op verhoogt significant bij dagelijks een half uurtje bellen met het toestel tegen je hoofd (veel gezonder is het om te sms-en of een oortje te gebruiken) (in de manual van de meeste toestellen staat in de kleine lettertjes dat je het toestel minimaal 2 cm ofzo van je hoofd moet houden, ze dekken zich goed in, je kunt de leverancier later niets maken).

De SAR-waarden vindt je onder andere op de onderstaande sites

Succes bij je keuze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De blackberry is populair doordat je er gratis mee kan pingen. terwijl de telefoon zelf niet erg revolutionair is.
Als je whatsapp download op je galaxy s plus kan je alles wat een blackberry kan.
Als je houd van games en apps moet je al helemaal geen bb nemen. in de (online) krant stond dat ze gaan stoppen met apps maken voor blackberrys.
Ik zou voor de galaxy gaan.
Ik vind bb s maar rot telefoons waarmee je kan laten zie dat je "erbij hoort'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn twee totaal verschillende toestellen. Ik zou degene kiezen die je zelf het mooiste vind!

Mocht je voor de BlackBerry Curve 9300 kiezen, dan vind je de goedkoopste aanbiedingen hier:
http://www.gsmwebstunts.nl/goedkoopste-blackberry-aanbiedingen/gratis-blackberry-curve-3g-bij-zeer-goedkoop-abonnement/