Iphone is in het water gevallen en wil niet meer uit, en nu?

Ik heb hem al in een goed afgesloten zakje met rijst gelegd, maar ik lees overal dat het van groot belang is de telefoon uit te schakelen. Aangezien het touch-/slide-gedeelte van de iPhone niet meer werkt sinds de duikvlucht in het water, kan ik hem ook niet via de normale weg uitzetten.
En nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3K

Het beste antwoord

Direct uitzetten! Als het touchscreen niet meer werkt zou de harde reset wel gewoon moeten werken aangezien je hier de aan/uit knop voor gebruikt boven op je toestel 10-15 seconde inhouden. Goed laten drogen, en vervolgens hopen dat die het weer gewoon doet als je hem hierna weer aanzet. Een scherm kun je nog redelijk goedkoop laten vervangen, als het intern is kan het moeilijk worden. Misschien kun je er nog even voor de zekerheid de handleiding op terug slaan:

http://www.leeftechblog.blogspot.com/2013/03/handleiding-iphone.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is maar 1 manier: wachten tot de telefoon leeg is.

Echter:

Als je telefoon in het water is gevallen en je touchscreen nu niet meer werkt is de kans niet groot dat hij het ooit weer gaat doen. dat wordt laten repareren dus, waterschade valt echter niet onder de garantie van je Iphone en zal je dus zelf moeten betalen tenzij hij verzekerd is. (Als de telefoon nog te repareren is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijf de home & power button inhouden voor ongveer 10 seconden, dan pliept ie vanzelf uit. MIjn iphone (3G) zit af en toe in een reboot loop, dat is de truc om hem eruit te halen. succes met die iphone!