Is het goedkoper als je een blackberry in amerika koopt? En kan je dan de taal ook gewoon op Nederlands zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga van de zomer naar Amerika, dus ik kan hem daar halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd er ook rekening mee dat ze in de VS ook gebruik maken van het CDMA netwerk. Iets wat wij in Nederland totaal niet kennen, omdat hier alles via het GSM netwerk gaat. Zou je dus tot koop over willen gaan, houd er dan rekening mee dat je geen CDMA versie binnenhaalt. Daar heb je hier dus vrijwel niks aan.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je net zo duur uit bent omdat je hem moet laten verschepen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzendkosten zijn dan inderdaad erg duur. Dus dat zal niet veel schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga van de zomer naar Amerika, dus ik kan hem daar ook halen.