ik heb een huis telefoon en ik word gebeld en iemand beneden neemt op het is voor mij en ik wil boven opnemen op de andere profoon maar hoe ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dan moet je hem doorschakelen.. Staat in de gebruiksaanwijzing van de telefoon als het goed is hoe je dat doet, meestal is het een nummer intoetsen, bij mijn ouders thuis was het altijd een 9 en dan gingen overal de telefoons weer af en kon ik hem boven opnemen. Daarnaast heeft elke telefoon (naast het gezamelijke huis-telefoon-nummer) ook nog een apart telefoonnummer, dus als je wil kan je ook dat nummer aan mensen doorgeven zodat alleen de telefoon boven afgaat.. dan weet je gelijk dat het voor jou is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat doorschakelen heb ik geprobeerd... maar dan gebeurt er dan er een gesprek bevind tussen de 2 huistelefoons en de "buitenlijn"hoort dan dus niks ......
en ik heb de hele gebruiksaanwijzing helemaal doorgesnuffeld
maar als nog bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh nee niet de gebruiksaanwijzing, oeps.. verkeerd gezegd. Je provider regelt dat.. Je hebt meerdere lijnen, wat via je provider gaat.. Misschien even je provider bellen en vragen hoe je hem doorschakelt.. want het moet kunnen, Je moet ook doorschakelen "aan" zetten op je telefoon zelf.. bij opties kan je dat doen.. Het is altijd heel eenvoudig, alleen je moet even weten welke methode bij jou werkt, wat moeilijk te beantwoorden is aangezien het bij elke telefoon/provider anders geregeldis..
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bij ons thuis is het gewoon een kwestie van de andere telefoon ook opnemen. Degene die beneden zit kan daarna gewoon ophangen. (Dan moet er natuurlijk boven al wel opgenomen zijn). Of degene die beneden zit hangt niet op, en luistert mee....