Is een iPhone 4S 64GB sneller dan een iPhone 4S 16GB of betaal je dan puur en alleen € 200,- voor die extra 48GB aan geheugen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zelf al het beste antwoord gegeven. Jammer dat je jezelf niet kan kiezen.

Het beste antwoord

Je hebt de 16GB/32GB&64GB modellen van de iPhone 4S ja.
Je betaald iederdaad als je een iPhone4S model wilt kopen 200,- meer voor alleen het geheugen. De A5Chips zijn in alle 3 de verschillende modellen het zelfde en geven niet extra snelheid aan je iPhone. Ik zou overgens voor de 32GB iPhone gaan, daar heb je meestal wel genoeg aan vind ik persoonlijk, of je moet er veel films/foto's grote GB innemende app's op je mobiel hebben staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt allemaal voor de informatie!

Andere antwoorden (2)

Hij is qua specificaties exact hetzelfde, het enige verschil is dat het geheugen groter is en je dus meer muziek en video's erop kwijt kunt. Je hebt je eigen vraag dus al beantwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Exact hetzelfde en enkel meer geheugen underdaad.
16gb is echter redelijk zeker gezien je nu iCloud kunt gebruiken