Sms opslaan van iphone

Kan je sms'jes opslaan die je ontvangen hebt op je iPhone? Ik wil graag sms'jes bewaren maar krijg ze niet opgeslagen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
6.2K

Het beste antwoord

Je kunt je sms naar je e-mailadres doorsturen. Dit doe je middels "wijzig" aan te tikken en dan desbetreffende sms'en aan te tikken en deze weer door te sturen. Dit kan gewoon naar e-mail hoef geen 06 te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je iPhone slaat automatisch je sms'jes op. Als je een backup van je iPhone maakt zet hij al je sms'jes op de pc. Zodra je een backup terugzet komen ze allemaal weer op je telefoon. Verwijder je een sms terwijl je nog geen backup hebt gemaakt dan ben je die kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook een screenshot maken. Dan staan ze in je foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn Android heb ik een app die alle ontvangen en verzonden SMSjes automatisch backupt op mijn Gmail account, in een eigen doorzoekbare map.
Misschien heeft Apple ook zoiets.
Dit werkt op Android zo mooi !
Voor de liefhebber SMS BACKUP PLUS. JAN BERKEL