Is de vaste batterij van de Xperia T een risico?

Ik twijfel over de aanschaf van de Sony Xperia T vanwege de vaste batterij. Enerzijds omdat het altijd wel een keer voorkomt dat een telefoon vastloopt, anderzijds omdat ik bij een defecte batterij de telefoon een tijdje kwijt ben en/of oeverloze discussies met de klantenservice krijg over garantievoorwaarden. Onnodige zorgen of toch beter voor een andere telefoon kiezen (maar ja, de Xperia V is meteen 80 euro duurder...IPhone wil ik niet en HTC en Samsung zijn na eerdere ervaringen afgevallen....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op de accu word nooit garantie gegeven. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon accu's besteld bij DealExtreme, als ik het goed zie, hebben ze ook jouw accu, voor iets meer dan 5 euro inclusief verzendkosten; http://dx.com/p/replacement-3-7v-1500mah-battery-pack-for-sony-ericsson-xperia-neo-mt15i-xperia-pro-mk16i-93333

Voor al mijn telefoons heb ik daar accu's besteld, vaak een aantal, omdat je dan gelijk weer wat korting krijgt. Ja, ze zijn wel van iets mindere kwaliteit, maar als ik max. 5 euro voor een accu neer leg, maakt dat mij heel weinig uit. Ik heb goede ervaringen met ze en ze leveren tussen de 3 en 5 weken (is wel een nadeel), maar goed, is een oplossing en veel goedkoper dan die 80 euro. Is dan een kwestie van een paar accu's kopen en op voorraad hebben :)