Is er op dit moment het toestellease systeem bij vodafone?

Ik kan er op de site niets over vinden, google helpt mij op dit moment ook niet echt. Ik hoor van meerdere mensen dat het wél zo is maar kan er eerlijk gezegd niets over vinden. Iemand die uitsluitsel kan geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
ronron1212
11 jaar geleden
Je koopt of gratis of met een bijbetaling toch via je abonnement een toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopy ronron, alleen bij toestel lease, mag je nooit je toestel houden en betaal je eigenlijk voor nope.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas bij hi, kpn en telfort niet meer. Enkel lease.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wil je juist wel graag lease of heb je er ook (net als ik) een hekel aan?

Het beste antwoord

Vodafone hanteert geen toestellease, evenals T-mobile niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik weet genoeg!

Andere antwoorden (1)

Toestellease wordt toegepast bij KPN en haar dochters (Telfort en Hi).

Toestellease wordt niet toegepast bij Vodafone, T-mobile en Tele2.