Nadat ik over mij 500 mb ben en ik heb onbeperkt internet wat kan ik dan allemaal nog doen ?

Hallo ik heb een htc one v gekregen met een abbo van 500 mb en onbeperkt internet maar als die 500 mb op is wat kan ik nog allemaal doen dan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
500 mb én onbeperkt internet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je niet 500 belminuten/sms?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik over mij 500 mb ben kan ik nog via mijn onbperkt internet maar niet op alles maar wat dan wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat vreemd. Onbeperkt internet, maar toch ben je beperkt met 500mb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VS bedoelt waarschijnlijk dat wanneer zijn 500 MB op zijn, dat hij wel verder kan surfen op een veel lagere snelheid . 64kB /s dacht ik.

Antwoorden (3)

Beste,
Je kan mail checken, Whats Appen en wat surfen. Verwacht niet veel van de snelheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je vaak voor ongeveer 5€
Je internet laten resetten bij je provider, en dan werkt het weer helemaal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt gewoon alles nog doen, alleen de snelheid van je internet wordt geknepen.