Waar zijn de gemarkeerde mails te vinden op iphone? (Zie uitleg)

İk had 2 dagen geleden een email gemarkeerd, toe kreeg ik het met n vlaggetje te zien op mijn mail overzicht, vandaag is die nergens meer te vinden. İk heb het echt niet verwijderd, begrijp het niet. Hoe kan ik het mailtje weer terug vinden???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

Bij 'accounts' zou het moeten staan. is de mail via de zoekfunctie wel te vinden? staat de mail ook niet gemarkeerd op de webmail site?
11 jaar geleden
imruben
11 jaar geleden
Oke, raar... welke mail heb je? heb je met eventuele andere accounts ook dit probleem?
Mail -> postbussen -> gemarkeerd.