Telefoon abonnement

Ik was vandaag bij de bel company en ging ik kijken of ik al kon verlengen (hi), maar dat kon pas 24 juli en als ik deed overstappen kon ik ook al 24 mei, maar nu is mijn vraag: Als ik weer verleng en overstap behoud ik dan mijn opgebouwde korting (bij hi)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee, want dan zit je niet meer bij Hi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weglopen kan altijd kosten opleveren.
je zegt ook niet wat voor korting je bedoelt.
Meestal is het zo dat je wel kunt verlengen, maar als je wegwilt, moet je tot de laatste dag ´uitzitten´.
Jij zegt dat het andersom is volgens mij, dat snap ik niet