Welke telefoon is beter: De Samsung galaxy ace of de samsung galaxy gio?

Ik weet niet welke van de twee ik moet kiezen.
Ik vind het belangrijk dat video's goed kunnen afspelen, dat wifi het goed doet, whatsapp er op zit en dat je er muziek op kunt downloaden.
Verder moet de batterij niet snel leeg gaan en het geheugen niet snel vol en uitbreidbaar.
Zo, een hele lijst aan eisen:P
Welke van de 2 is dan beter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Ace is eigenlijk betere vorm van de gio dus als budget geen probleem is ace.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voldoen overigens bijde aan je eisen alleen het interne geheugen van de gio is is best klein maar uitgebreiden met micro Sd kan bij ace trouwens ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als budget geen probleem is allebei niet, maar een Galaxy S2...
Ze voldoen beiden aan je wensen, maar ik heb een Gio gehad en vond deze iets minder gebruiksvriendelijk..Het is net waar je waarde aan hecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze voldoen allebei. Ik heb nu een Samsung galaxy ace. Hij bevalt me goed! De camera is stukke beter dan die van de gio. Ik weet niet of je dat wat uitmaakt;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"De Samsung Galaxy Gio faalt tussen de Samsung Galaxy Ace en de Samsung Galaxy Mini"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ace heeft een betere camera, een extra sterk scherm en doet langer met de batterij. De gio daarentegen heeft meer verbindingsmogelijkheden en accepteert ook een sdhc (high quality) geheugenkaart, en de ace alleen maar een gewone sd-kaart.
Zie voor meer verschillen http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/276500;282491/ en kies zelf wat je het belangrijkste vindt.

P.S. Ik raad persoonlijk de ace plus aan, maar dat was de vraag niet.