is het veilig om op studentmobiel een samsung galaxy s3 kopen?

is studentmobiel wel betrouwbaar? want ik heb daar een abonnement voor de samsung galaxy s3 gevonden voor 21,25 per maand, en dan kost de mobiel zelf nog 19 euro, dit abonnement is van t-mobile. Maar toen ging ik even kijken op de t-mobile site, en als ik daar dat abonnement neem dan kost de mobiel nog 199,95 en ja dat is een best groot verschil? dus klopt dit wel? en is dit wel betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Student mobiel bestaat al sinds 2000.

Het heeft een "Thuiswinkel Waarborg" en een "Qshop keurmerk"

Kijk bij mijn Bron. Hier staat veel informatie en een review!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, studentmobiel.nl is zeker betrouwbaar.
Ik heb daar zelf ook een telefoon besteld en die heb ik nu een jaar.
Alles netjes geregeld.
Studentmobiel.nl is zo goedkoop, omdat ze met telecom providers deals sluiten om aanbiedingen te krijgen.

Mijn abonnement is ook erg voordelig, let er wel op dat de prijs waarvoor je het abonnement afsluit soms maar voor een halfjaar zo goedkoop is en daarna duurder wordt, omdat hij dan bijvoorbeeld 50% korting is.
Voor de rest is het gewoon goed en betrouwbaar.