Hoe download je de officiele rom/firmware?

Ik heb blijkbaar de 'gejillbreakte' versie op mijn LGp990 staan en daarom heb ik problemen ermee. Ik wil de originele er dus weer op en ik heb geen idee hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je contact opneemt met de klantenservice van LG, kunnen zij jouw de bestanden sturen om de officiële rom/firmware erop te zetten. Echter kunnen hier mogelijk kosten aan verbonden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hoe goed je engels is, maar als je onderstaande link gebruikt kom je op een site waar wordt uitgelegd hoe je je telefoon terug kan krijgen naar origineel, hier staat ook een link naar een video waar alles stap voor stap wordt uitgelegd.