Samsung Galaxy Y kan niet meer aan én niet meer opladen, wat moet ik doen?

Hij was leeg, dus hij was uitgevallen. Dus ik deed hem in de oplader, maar er kwam geen batterij te staan.. wat normaal wel gebeurd. En hij wil ook niet meer aan. Ik heb de accu al er uitgehaald, andere oplader. Maar niks werkt.. wat moet ik doen?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

- Zet je Galaxy Y uit en haal de batterij eruit en doe ‘m weer erin.
- Druk nu de Volume omhoog, Homeknop and Startknop tegelijk in.
- Wanneer je het Samsung logo in beeld ziet laat dan de Homeknop los.
- Nu krijg je een bootmenu voor je kiezen en kun je met de volumeknop de juiste optie selecteren. Met de homeknop bevestig je.
- Nu wordt je Galaxy Y volledig hersteld en krijg je ‘m weer zoals je ‘m kocht.

Gevonden met Google.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iphone kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet iedereen wilt achterlijk veel geld betalen voor een mobile telefoon. Je antwoord is trouwens best wel prut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Iphone is totaal geen oplossing. Die heeft een ingebouwde batterij, dus als je veel gebruik ervaan maakt moet je opladen tussendoor, terwijl je bij andere telefoons gewoon een andere volle accu in je telefoon er bij zet. Daarnaast betaal je bij een iPhone belachelijk veel geld voor apps.