Probleem met foto's verwijderen op telefoon. Wie kan mij helpen?

Mijn geheugen van mijn geheugenkaartje op mijn mobiel is vol dus ik wil graag foto's verwijderen maar als ik ze heb verwijderd zijn ze wel weg maar na 5 minuten staan ze er weer en is dus mijn geheugen weer vol. wie kan mij helpen? Dankjewel alvast. x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hallo,

de makkelijkste manier om dit te doen is om de telefoon aan te sluiten met een usb-kabeltje op je computer/laptop Je kunt dan die foto's simpelweg naar de computer kopiëren of gewoon in 1x verwijderen.

Zo kun je je foto's ook makkelijk sorteren en bewaren voor later mocht je dat willen.

Filolanca.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een nuttig antwoord!! ... en het werkt ook, want zo doe ik het altijd.