Hoe kan ik mijn contacten in mijn iphone (vanaf mijn simkaart) back-uppen?

Voor het geval hij stuk gaat of ik 'm verlies. Kan er nergens iets over vinden... Jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hier zijn 2 mogelijkheden voor. Ik gebruik zelf gewoon de addressboek van Outlook ...

- via een app iSIM (zie link)
- via een of andere addressboek :

Syncing Contact Information from your Computer:

If you’ve set up iTunes to sync contacts, iTunes automatically keeps your contacts up to date whether you make changes on your computer or on iPhone.
iTunes supports syncing with the following applications on your computer.

On a Mac: Mac OS X Address Book, Microsoft Entourage, and Yahoo! Address Book
On a PC: Yahoo! Address Book, Windows Address Book (Outlook Express), and Microsoft Outlook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks!

Andere antwoorden (1)

Je kunt het via itunes sync. Of je kunt via appstore applicatie gratis downloaden en m.b.v. deze apps. alsnog je contacten back-uppen.