je heb eerst bb internet nodig om te kunnen pingen, vaak als je een bb internet abbo heb, wordt het pingen en email vanzelf aangezet. Als je liever geen abbo wilt maar toch wil pingen, kan je ook (bij vodafone) een blox aanzetten. Daar koop je voor 12 euro 500 mb internet voor één maand. Je zit nergens aan vast en als je blox voor die maand op is, kan je er niet overheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een blackberry, al vanaf februari 2011.

Ik moest toen inderdaad een apart internetbundel afsluiten voor 'blackberry-internet'.

Tegenwoordig, omdat het niet zo wel gaat met blackberry op de markt, hoef dat niet meer perse.

Ik weet wel, toen ik mijn blackberry aanschaf, ik moest wachten tot de volgende maand, en toen ging mijn internet pas van start (bij Vodafone).

Nou geef ik een tip.

Zelf had ik voor de hele maand 250 MB Blackberry-internet.
Daar kan ik wel een jaar mee doen volgensmij.

En dan ben ik echt niet iemand die dan alleen gaat 'pingen'

Zelf ben ik een Tiener en doe er ontzettend veel mee zoals o.a.
- Pingen
- Whatsappen
- Twitteren
- Facebooken
- instragram ( Foto's ophalen dus eigenlijk veel MB)
- en nog wat je zo nu en dan tussendoor nog even op
'google' opzoekt.

En dan kwam ik aan het einde van de maand uit op 25 MB verbruikt...

Nu heb ik de Samsung Galaxy S1 (ik wacht nog op mijn S3)
En moet ik me goed inhouden want op een op andere manier zit ik echt tegen de limiet aan van 250 MB.

Dit is tevens nog steeds Blackberry-internet dus niet zoals sommige andere mensen geloven van '' nee blackberry-internet is alleen voor Blackberry toegestaan... ''

Als ik jou was, zou ik eerst wachten tot het begin van de volgende maand, en dan eens kijken als je al ping hebt.

En nog die tip:
Neem echt a.u.b. geen 500 MB voor een blackberry!!!

Je kan er helemaal niet zoveel mee dan een samsung/htc/apple.

Nog veel Succes!
Bronnen: