Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaat mijn UPC Mediabox niet meer aan?

Ik heb een UPC Mediabox. Ik wil hem nu aanzetten maar dat lukt niet. Als ik op de afstandsbediening van de UPC Mediabox op "UPC" klik. Knippert het rode lampje 2x. En met de hand gaat hij ook niet aan. Wat kan het zijn? Ik heb er net nog nieuwe batterijen ingedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat overkomt ons ook (veel te) vaak. Erg irritant.
Als 't goed is zit er aan de achterkant van de box een tuimelschakelaar. Wij zetten de box daarmee uit en een paar seconden later weer aan. Je kunt ook de stekker er uittrekken en even later er weer indoen, de box is dan "gereset".
Bij ons werkt dit, al moeten we het soms wel 3 x achter elkaar doen....daar moeten ze nog wat op verzinnen volgens mij.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer eens de stekker van de media box eruit te halen,
ongeveer 20 sec. wachten, en dan er weer in doen, even
wachten tot de box zelf weer opstart, als het rode lampje
brand dan zelf weer starten.
Je loopt de kans bij deze handeling dat je de box opnieuw
moet instellen met je activeringscode.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Batterijen in de mediabox van UPC? Dan heb ik een heel bijzondere, want die is gewoon aangesloten op het elektriciteitsnet.
Resetten is idd vaak de oplossing. De nieuwste serie mediaboxen van UPC vertonen vaak kuren, o.a. met het afspelen van opnamen. UPC ontwikkelt daarvoor software, maar die is niet te verwachten voor het 2e kwartaal van dit jaar.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding